Marjott

En glad Marja med trötta fötter

Kategori: 2010

Tack alla ni som kom igår! Det var så himla kul att träffa er igen. Både er som jag träffar flera gånger i veckan (som Mickis & Therese) och de som jag typ aldrig träffar (My och Anna). Nu har vi massvis av överbliven dricka, godis, choklad och bakverk. Dock känner jag att jag nog inte kan äta mer sött nu. Det var fan JAG som åt upp hela banoffe-pajen! Banan&choklad cravings....

Fast jag la mej sent igår är jag pigg som en mört! Jag har turen att aldrig bli speciellt bakis. Inte ens då jag har druckit som värst (ni vet nog när jag menar ;)) har jag mått dåligt dagen efter. Hoppas det håller i sig även då jag blir äldre.
Idag gick jag upp redan halv tio (helt sjukt)! Gick ut mer Mirre och har hunnit städa allt och diskat. Plus hjälp från artur självklart! Jag känner mej väldigt duktig (ungefär lika duktig som wonder woman). Däremot fick jag igår väldigt trötta fötter. Först blev jag lite förvånad för jag har ju inte precis gått mycket. Men sen kom jag att tänka på att jag inte heller precis suttit mycket... Men det ska nog gå bra idag ändå, fast jag ska på Julmarknad i Gamla Stan! Så mysigt. Perfekt väder är det också! Gud vad jag älskar julen!

Hm... nu kan det kanske hända att jag inte fråhgat om jag får lägg ut bilderna... Men det är min fest så jag bestämmer :P Plus att ni på bilderna är så jäkla snygga att ni inte annat än kan vilja att visa upp dom! (inget illa menat mot er som inte är med på bilderna. Det vara bara det att jag tog ytters få kort med kameran och alla kom inte med ).





 




Nu ska jag göra iordning mej för att gå ut och äta min favvocaesarsallad och gå på julmarknaden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: