Marjott

Fredag

Kategori: 2010

Jag hade faktiskt tänkt skriva igår kväll, men det var något fel på hemsidan så jag kunde inte logga in.

Nu känner jag mej nästan helt normal, efter att ha varit lite matt och varit sugen/osugen på allt eller inget. Och efter att ha ätit makaroner och falukorv igår till middag (vilket jag inte gjort sen jag typ gick i högstadiet), har jag börjat äta det jag brukar igen. Och då jag suttit still mest hela veckan så har jag äntligen tränat idag, och det var jätteskönt! Det var aerobics dans, vilket inte är så ansträngande, men ändå lagom för mej just nu. Ska även passa på att köra ett steppass imorron förmiddag :) Känner att jag verkligen behöver det!

Nu har jag klätt granen! Men var i hela friden tog resten av våra julgransprydnader vägen? Så jag fick pynta så gott det gick med det jag hittade :P Men känns som om det fattas lite dock. Ska köpa sånna där godiskäppar att hänga upp iaf. Men jag tror jag dissar pepparkakorna, kommer nog inte hinna det. Ska ju baka massor av annat som jag alltid gör till Artur på julafton.

Ser nu på Robinson, vilket alltid är lika kul! Det är ju värsta ruschen nu med tre dagar på rad. Finalen är imorron, vilket jag är jättesur på. Jag jobbar nämligen till halv elva... Och då jag kommer handla på morgonen på söndag så får jag väl blunda när jag går förbi alla tidningsställ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: