Marjott

Hej mitt vinterland!

Kategori: 2010

På vägen hem från jobbet höll jag på att tappa både näsan och hakan för att de fryst sönder. Tur att det ska bli mildare! Jag är inte van att jag måste gå korta promenader för att jag måste vända hem då jag har så ont i fingrar och ansikte.
På jobbet var det överraskane lungt! Det var liksom ingen kö alls fram till nio. Men vid nio började det strömma till. Det var antagligen för att det var då som kassor började stänga. Annars var ju alla öppna! Tom de kassorna som ingen vill sitta i, dvs de med låga nummer för det är så kallt åt det hållet. Satt i nummer 3, kallt kallt.

Gjorde mina godisar :) Här är en bild på kokosmassan som jag doppar i choklad med kokosfett med en stekpincet.

 

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: God jul själv! :D det är iskallt här i Ösmo! :) Vi ses på nyår! Kram

    2010-12-23 | 03:11:47
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: