Marjott

Jay eller Minnah

Kategori: 2010

Snart får jag nästan ta och gå och lägga mej. Ska upp tidigt imorron, fast det är lördag! Börjar jobba redan kvart i nio. Men idol finals resultatet hinner jag iaf se! Kommer iof vara uppe ett tag efter det också, har svårt att gå och lägga mej för tidigt. Hoppas jag får tillräckligt med sömn bara. Fast värre är det För therese! Hon skulle typ upp halv sex för en viktigt tävling och har sjungande gäster i huset när hon ska sova ;)

Nu har jag satt hela nejlikor i massor av apelsiner, lindat runt rött band och satt upp lite här och var. Lite juligt luktar det förhoppningsvis också. Fast nu känner jag inget, men det är nog för att jag vant mej vid lukten.

Snart får vi veta vem som vinner idol! Jay eller Minnah? Jag tror att det är Jay. Men jag vet inte vem jag hoppas på...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: