Marjott

Juldagen

Kategori: 2010

Vilken härlig julafton jag har haft! Nu är det bara en sisådär elva månader kvar tills jag börjar plocka fram julpyntet ännu en gång ;) Fast julen är ju självklart inte över än bara för att julafton har varit. Nu är ju annandag jul, mellandagarna och nyårsafton kvar. Tjugondaknut, dvs om nitton dagar. Då ska jag sluta fira :P

Fick en massa fina presenter. Några exempel av mina föräldrar var biopresentkort, restaurangbesök, nagel- och ansiktsgrejor, böcker, oljor, marmeladsaker och andra kökssaker och så massor av pengar till körkort. Det behövdes verkligen! Speciellt som jag nyss betalat 5000 för lektioner, och idag 2500 kr för friskiskort. Och Arturs mamma var jättesnäll och gav mej hjärtformade ugnsformer och ett hjärta som man ska ha som halsband. TACK!




Ett litet urval av mängden

Men det bästa fick jag från min underbara pojkvän. Jag fick det jag önskade mest av allt!! Åh, jag blev så otroligt sjukt glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen! Kan ni gissa vad det är?



Ett besök på Frantzen/Lindeberg!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: