Marjott

Julmarknad på Stortorget

Kategori: 2010

Idag har jag haft en ganska så lugn dag. Jag har ätit lunch på coffee house och gått promenad i stan. Artur och jag tog en sväng förbi julmarknaden på Stortorget. Vi köpte inget, men det var fint och mysigt. Och kallt. Sen har jag pluggat nån timme också faktiskt, så jag känner mej ganska duktig. Nu på kvällskvisten har det bara slappats framför tv:n. Vi har kollat på både vampire diaries och på Trolltyg i tomteskogen. Den sist nämnda var inte alls som jag föreställt mej. Den var ju jätteknäpp!

Idag har jag varit jättehungrig hela dagen. Jag som åt så mycket igår kunde ju aldrig tro att jag skulle vakna och vara hungrig! Det måste vara emot naturlagarna. Sen blev jag hunrig direkt efter middagen igen. Men nu efter 4 mandariner, en sharon och äpple och massa ost känns det lite bättre, Men fortafarnde lite hungrig....






Julmarknad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: