Marjott

Kalasförberedning

Kategori: 2010

Nu har jag tagit en paus! Käkar middag samtidigt som jag bloggar :) Kände tidigare att mitt huvud sakta men säkert började sprängas, så jag släppte allt och gick ut på en promenad. Ett väldigt bra medel om man behöver varva ner. Ganska skönt var det ute förresten! Inte alls så kallt längre. Det kan inte vara mycket kallare än ett par minus grader. Rena Spanien om man jämför med igår!

Nu har jag bakat havrebollar, kexchoklad (baka kexchoklad hahaaaaa), banoffe-paj, det sista på chessecaken och igår gjorde jag kladdkakan med nougat och kokos. Har städat, även om allt inte är klart. Jag måste erkänna att jag inte orkat städa undan allt. Det är så jäkla mycket som ska flyttas! Så det skiter jag i.



Mina kexisar, tyvärr blev de nog inte så goda som jag hoppats på... samma sak med havrebollarna. Varför ska det ske när man väl ska bjuda andra? När man gör till bara familjen blir de mycket godare...

Snart ska det duchas, sedan blir det framplocning av diverse saker och så måste drickan göras! Men det får ske efter att föräldrarna åkt. De ska på kryssning. Och så kommer Jennifer tidigare, skoj! hon ska även sova över ^^ och vågar sova själv på nedervåningen;)

Synd att så många blivit sjuka och inte kan komma! Skärpning, ät mer vitaminer!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Ni är änglar som hjälpte och stöttade mig i fredags/lördags! :) Och jag får våga mig på sängen på nedervåningen en annan gång ;P

    2010-12-04 | 23:37:11
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: