Marjott

Kolhydrats dieten

Kategori: 2010

Sov länge och idag är nu jag pigg som en mört! Avbokade dock träningen försäkerhetsskull om det skulle vara någon basilusk som lurade... Knäppt är att jag är sugen på vissa saker, färmst kolhydrater! Så idag har jag tryckt i mig rostat vitt bröd med kilovis med smör och lite av min hemmagjorda marmelad, risifrutti och X antal gorbyspiroger. Kanske ska jag äta något nyttigare senare idag. Men bara kanske!

  

Hmm... köttbullar igår och köttfärs i pirogerna idag. Vad hände med min vilja om att bli mer åt vegetarian hållet?!

Jag skrev ju förut att jag inte fått min beställning från photobox, som det stod hade skickats för 10 dagar sedan. Så jag mailade dit idag för att berätta att min beställning inte kommit fram. Och så kom paketet fram idag! Jag känner både "Fan vilken tur" och "Attans att jag hann skicka mailet". Men jag har självklart skickat ett till mail nu där det stod att jag fått paketet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: