Marjott

Nu har jag äntligen sett NK:s julskyltning

Kategori: 2010

Idag hade jag lite dödtid mellan föreläsningarna och barnvaktandet. Så då hade jag tänkt plugga en halvtimme och sen dra till stan för att möjligtvis hitta några julklappar. Efter lite läsande på 20 minuter åkte jag och mötte Artur vid t-centralen. Hittade inga julklappar... Blev mer lite nödvändigheter till oss själva! Fast för att vara rättvis köpe jag faktiskt julkort som jag förstås inte ska ha själv. Men sen blev det även en hushållspappersrullehållare (måste vara världens lägsta ord), två glas som är likadana som de vi har nu och så sex stycken portions suffleformar (eller vad det nu heter). De sist nämda kostade bara 15 kr på Åhlens, vilket är typ 7 gånger billigare än vad jag har sett att andra kostar, så jag var ju bara tvungen att slå till!

Vi gick även förbi NK:s julskyltning. Temat för i år är "När julen fick färg", där inspirationen är hämtad från olika länder. Tog en bild på det sista fönstret när Nissarna är hemma igen. Ganska så påkostat förstås. Kommer ihåg då de hade levande människor i fönstret! Det var coolt!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: