Marjott

Shopping

Kategori: 2010

Shopping med Hanna slår aldrig fel! Man måste ju passa på nu när det är rea. Dock hittade jag bara en sak på rea! Rean lurade bara in mej för att köpa massa saker som inte var på rea. Som vanligt... Hittade tre toppar, underkläder och handskar. Tyvärr var handskarna i skinn snyggare, men då jag helst väljer bort läder så valde jag de som var gjort av något annat vad det nu var.




    


Tro det eller ej men jag har äntligen övningskört! Gick hur bra som helst! Till en början vill säga. Var inte alls något problem med halka! Den sista minuten gick allt mindre bra. Det kan ha hänt att jag trodde att båda korsande filerna hade rött, fast den ena hade grönt... Och det kan även ha hänt at jag körde för långt när jag skulle svänga in mot huset, så att jag körde tvärsöver trotoaren med huven i en snödriva och bakdelen på bilen mitt ute i gatan så alla bilar fick gira undan (och så fick jag stå i typ 3 minuter för bilar bara fortsatte komma!).

Har värsta zumbafeelingen. Tränade nämligen till en zumbaträningsvideo imorse. Så nu lyssnar jag på "Bumpy ride" för fjärde gången i rad (och fler gånger lär det bli) och skakar på höfterna!

Jäklar, vad ska jag ha på mej imorron??

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det var riktigt kul!! =D Gott nytt år Marja!!

    2010-12-31 | 16:46:16

Kommentera inlägget här: