Marjott

Sista skoldagen

Kategori: 2010

Sista skoldagen innan jul! Härligt, nu är det bara hemmaplugg som gäller istället med andra ord ;) Det är däremot inte sista lektionen för terminen, utan vi har en till den 5 januari. Själva tentan är den 11 januari. Usch, det är ju typ om tre veckor!

Egentligen skulle jag ha körlektion imorron klockan 10. Men det känns så jäkla meninglöst att köra typ en gång var tredje vecka, när jag inte kör hemma. Vill nog hellre vänta till jag kan köra med vår bil, och då köra på bilskola samtidigt. Annars tror jag att man inte går framåt så mycket, vilket gör att det blir sjukt dyrt! Det kostar ju ändå 500 spänn per gång. I varje fall avbokade jag lektionen. Det behövdes också för mitt psyke känner jag. Har mycket att göra som det är ändå. Skulle ha behövt åka direkt till friskis då, för ska träna cirkelfys vid tolv!

Nu ska jag åka och vara barnvakt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: