Marjott

Snart läggdags

Kategori: 2010

Nu ä 1½ kakor bakade. Resten blir gjorda imorron. Lite nervös om hur jag ska hinna med allt imorron. Jäkla skola som ska börja nio! Jag kommer ju vara trött redan vid tolv :P Nä,nä, då gör jag kaffe, så det så.

För att få lite julstämning (mer julstämning) har jag sett julkalendern på youtube. Haha, jag har inte sett julkalendern de senaste kanske fem åren. Men tänkte att det kunde vara kul att iaf kika lite på den. Liksom bra bakgrundsunderhållning när man typ bakar/städar.

När jag gick från universitetet till förskolan (okej, typ sprang) så var det så himla fint ute. Alla träd var helt vita av frost, och hela världen var vit och halvmörk. Så jag kände att jag behövde ta en bild.



Fick dessutom min film "Trolltyg i Tomteskogen" som jag beställde för några dagar sedan. Den gick för längelänge sen på tv (innan jag var född), men det var något knas med upphovsrätten eller något så den har inte visats eller på annat sätt kunnat ses. Men nu den 1:a dec släpptes den äntligen på dvd. Halleluliah, den är ju så känd!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: