Marjott

Träning och take away

Kategori: 2010

Passade på att träna lite idag. Tyvärr är det en STOR brist på steppass på friskis, så dagens träning blev ett kort medel-indoor walkingpass. Fast det var ett kort pass var det riktigt jobbigt. Både för benen och flåset. Jag förstår inte varför mina ben tycker det är jobbigt! Jag trodde jag hade starka benmuskler...

Efter inomhusgåendet träffade jag Fanny över en lunch. Vi körde take away från WAAN thai, som vi åt hemma hos Fanny. För min del blev det någon wokadgrönsaksrätt med tofu. Riktigt mumsigt såklart! Thaimat är en favorit, men ändå blir det så sällan av. Måste göras om!

 

Kom hem strax innan fyra, och då kände jag att det var dags att plugga. Skummade igenom "Bolagens ställning - världens tråkigaste bok" eller vad den nu kan tänkas heta. Slog även upp i lagboken med jämna mellanrum, för det är det jag främst behöver lära mej! Bortsett från typ europarätten och straffrätten som jag inte kan ett dyft om.

Hm... Blev inget däckbytande idag. Kändes skönt. Det kändes skönt idag vill säga. Imorron kommer jag hata att vi inte bytte däcken idag :P Men när jag väl kom hem var det lite för mörkt ansåg vi. Plus att jag ända ner i själen kände ett stort hat mot allt som har med bilar+snö att göra. Varenda cell skrek NOOOOOOOOOOOOOOOO! Men mina celler får hålla snattran, för imorron kanske vi byter däck. Eller på onsdag. Helst denna vecka iaf. Annars blir det väl nästa. Om inte det hinner bli april och snön redan är borta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: