Marjott

Ung & bortskämd - men varför är de bortskämda kvar?

Kategori: 2010

Jag såg på Ung & Bortskämd och jag undrar: HALLÅ?! Är det något jag missat? Några dygn av programmet jag inte sett?? Hur kan Tim-Joel åka ut? Hur kan han åka ut innan typ Paulina och den andra tjejen? Han åkte ut pga vadå? Att han var nervös? Jag får psykbryt....
Får även psykbryt på att Paulinas pappa alltid verkar tro att hans dotter är perfekt och när man frågar: Vad kan hon göra för att förbättra sig/ vad har hon gjort fel? Då säger han typ: Nja, inget fel. Gör som du gjort. Men det är bevisligen FEL!

Kom hem sent från barnvaktandet, så jag satte mej direkt hemma klockan nio och kollade på svtplay. Oj, vad jag älskar play-funktionerna på alla kanalers hemsidor! Jag ser nästan oftare program där än på tv. Man har ju inte tid annars!

Imorron blir det promenix, plugga, träning och sen direkt till att julhandla på maxi med mamma. Sen barnvakt och på kvällen är det finalen i Ung & Bortskämd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: