Marjott

Working nine to five (nästan)

Kategori: 2010

Har inte så mycket tid eller ord till att göra ett speciellt långt eller meningfullt inlägg. okej, de brukar inte vara speciellt meningsfulla, men ändå :p

Jobbdag idag! i 7½ timme. Mycket folk förstås,men inte alls så mcyket som det var förrförra lördagen, då var det helt sajkat! Så jag slutade i tid, vilket jag faktiskt inte trodde jag skulle göra :)

Snart ska jag göra min pepparkaksdeg från Rosendahls recept. Jag gillar egentligen inte pepperkakor så mycket, men dessa är bra mycket godare än vanliga! Pepperkaksdegen är till imorron. För då ska jag och vännerna till Fanny och lussebaka lussebullar och pepperkakor! Ska bli sååå mysigt!

Visste väl förresten att Jay skulle vinna ;) Nu är det även sex and the city, som jag just hoppat in i (såg vampire diaries innan). Har dock sett den filmen 2 ggr redan. ganska så bra är den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: