Marjott

Alla helgons dag

Kategori: 2010

Idag är det alla helgons dag. Men inte ska jag åka till någon grav och sörja som tur är. Istället blir det lunch med Fanny! Mycket roligare måste jag säga! Det måste ha varit runt en månad vi träffades sist? Och det är verkligt illa. Det har nog aldrig gått så lång tid utan att vi setts. Men vi har bara haft totalt olika tider, och aldrig varit lediga samtidigt. Dessutom har den lilla lyckosten just kommit hem från en resa från Island, men framför allt från....: NEW YORK! AH! Jag har sagt det 100 gånger, men jag säger det igen: Jag är så avundsjuk att jag kan dö! New York är ett av mina drömresamål. Efter Filippinerna denna sommar blir det banne mej USA.

Ikväll blir det till att jobba stängning på mitt kära Maxi. Jag ska bara säga att ni har tur att ni har en affär som stänger så sent som 22. Tänk på oss alla som får jobba så sent. Iof har jag väldigt nära, och behöver inte vänta på någon buss eller så...

Jag såg på Idol igår och blev lite förvånad. Jag menar, hur kan de två bästa hänga löst? Okej, jag röstade inte till en början, så jag har ingen talan. Men under den andra omröstningen kände jag mej tvungen att greppa vår hemtelefon och skicka ivåg ett sms där det stod Andreas. Fast jag ville även ha Geir kvar, så det var synd.

Egentligen borde jag ju se en skräckis idag då det är Alla helgons dag... Men det får bli på tisdag och på bio istället. Paranormal activity 2!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: