Marjott

Att köpa eller att inte köpa, det är frågan

Kategori: 2010

Tidigare idag när jag var på Design Torget en kortis, såg jag "Knäppgök". Det är en massa uppdragslappar som kan dela ut till gäster när man har fest/middag eller något liknande. Funderade på om jag ska köpa det till min fest. Vore det en kul grej?




Vid halv åtta mötte jag upp Lovisa hemma hos henne och vi gick en långpromenad i området. Jag hade klätt mej riktigt varmt för det var/är jättekallt ute! Hur kallt vet jag inte, för jag ser inte termometern då fönstret immat igen. Bara det bevisar ju att det är kallt! Vi gick i kanske en timme och en kvart, men det kändes som mycket kortare tid. Helt galet hur snabbt tiden kan gå ibland.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Knäppgök är en jätterolig lek att göra när man är många! :D

    2010-11-09 | 22:48:25
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: