Marjott

Brunch på Espresso house

Kategori: 2010

Vaknade vid åtta av att Mirre ville upp och gick omkring och skällde. Satans hund! Men då jag ändå hade ställt klockan på halv nio, gjorde det inte så mycket att jag gick upp tio minuter tidigare.

Idag blev det förmiddags brunch (för min del iaf) på espresso house med Mickis, Therese och Jenny. Då vi skulle träffas vid halv elva hinner man ju inte direkt äta en stor frukost innan, och det är för tidigt för lunch. Alltså köpte jag en caesarsallad och kallade det för brunch. De trodde inte att våra studenkortsrabatter gällde på espresso house, men jag blev konfundersam eftersom jag använt det för bara ett par veckor sedan. Så jag testade igen, och jojomen! Visst gick det alldeles utmärkt! Det blev 8 spänn billigare (många bäckar små...). Och Mickis som hade skaffat ett espresso house kort för hon ville ha rabatten :P



Therese och Mickis med mochalatte



Det var en väldigt mysig fika som jag gärna gör om och om igen!



Glömde att skriva en glad nyhet igår! (var väl lite för ledsen helt enkelt :P) Vi fick tillbaka våra statistikresultat. Jag fick A, så jag är hur nöjd som helst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: