Marjott

Café fåtöljen

Kategori: 2010

Nyss hemkommen från en mysig fika med mina mysiga vänner :)

Men inte utan att först ha gått på ett skojjigt step 2 pass med en av mina favvoledare! Men jag måste säga att jag börjar få en ny favvoledare. Hans step 2 pass på fredagar äger! Synd att han är bortrest på fredag bara... Aja.

Efter passet så fick jag reda på att vi skulle till cafe fåtöljen och beger mej vacker dit. Men haha, de hade inte hunnit dit än, och jag som trodde att jag skulle komma försent! Och jag som hade tränat och gått jättesnabbt från skrapan till fiket kände mej ganska så varmt. Men jag bestämde mej för att ändå gå till tunnelbanan för att möta upp Mickis och Jenny och därmed blev jag ännu varmare! Och väl på fiket är det 300 grader och jag svettas floder. Jag har aldrig varit så galetsjukt varm (bortsett från under själva träningspassen) under hela mitt snart 20-åriga liv! Så jag är tvungen att stå ute i bara tröja för att återfå en någorlunda normal kroppstemperatur.
Som tur är hjälpte kylan och jag kunde beställa en te som jag hade tänkt, men körde på en cola också för att jämna ut det.

Det var supertrevligt på cafét! Vi satt i ett par timmar och prata om resor, jobb och annat som händer i livet. Tiden gick som vanligt grymt snabbt när man har roligt. Det måste vi göra om. Skräckis på bio nästa?




Johanna och Mickis som vågade vara med på bild ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: