Marjott

Debut på systemet

Kategori: 2010

Känner mej lite trött nu. Har ont i huvudet och är bara seg. Men jag håller på med julklappar på photobox, och det tar ju en evinnerlig tid att ladda upp de satans fotona. så jag lär vara fast här ett tag. Kanske en bra ursäkt för att slippa dammsuga som jag hade tänkt göra? Kommer ha det ganska stressigt framöver med festen och allt.

Idag har jag varit på systemet för första gången! (jag räknar inte med då jag var typ 10 år). Köpte lite dricka som jag ska ha på fredag. Jag säger bara: Hej då surt förvärvade pengar! Vi syns nog aldrig mer. Tur att jag har lite vin hemma sen tidigare annars hade jag väl gått i konkurs! Okej, jag kanske överdriver lite, men det är bara för att understryka att jag börjar bli så pass gammal att jag tycker det var bättre förr och att allt nu för tiden har gått och blivit så dyrt.

Sedan var det skola och sen efter det bara att dra till förskolan för att hämta Leo. Gå i 20 minusgrader till hans jympa, hänga där en timme och sen hem till honom. De var som vanligt lite sena med att hämta. Men tjänade 500! Hej pengar, trevligt att ni kunde titta förbi igen.

Det lite jobbiga är att JAG idag får se att förskolan stänger kvart i 4 på torsdag. Kruxet är ju det att jag slutar 5... Så jag får alltså gå tidigare. Jag som verkligen behöver föreläsningarna :( Liksom varför är det jag som ska hålla reda när förskolan slutar? Samma sak med att det är JAG som berättar för dom att det är sista jympalektionen idag. Nä, nu ska jag inte vara för elak, det är nog huvudvärken och surheten över att missa föreläsningen på torsdag som pratar. (Nu tänker ni nog "Herregud, läste jag att hon var sur över att missa en lektion?!", men ja, jag behöver den!) De är faktiskt riktigt snälla! Ger bra betalt och är alltid trevliga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: