Marjott

Duggan avklarad!

Kategori: 2010

Idag hade jag min första och enda dugga på juridiken. Jag hade stenhårt förväntat mej att testet skulle bestå av kryssfrågor, så när folk sa att "Va är det kryssfrågor? Nä det tror jag inte!", fick jag lite av en chock. Och nej, det var inte kryssfrågor kan jag tala om. Varför jag trodde det var kryssfrågor? Kanske för att de andra fyra duggorna jag gjort innehöll bara kryssfrågor och kanske för att statistiken och så till största del var kryssfrågor. Men jag hade pluggat ganska mycket plus att man fick ha den tio kilos lagboken med sig, så det gick ganska bra ändå! Eller jag hoppas det gick bra, jag svarade på allt i alla fall. Får nog svaret på måndag enligt läraren, han har tänkt rätta under helgen. Det är rätta takter det!

Efter lunchen handlade jag på maxi (som jag börjat göra varje fredags eftermiddag nu av npgon anledning) och vem får jag se där om inte Jennifer! Värsta sammanträffandet :) sen såg jag även att hon skrev att hon skulle dit på facebook, men det hade jag faktiskt inte sett.

Och sen var jag på den obilgatoriska step 2:an! Mycket skoj som vanligt. Synd att det är näst sista step 2 passet bara innan han flyttar. Jag ska gå på tisdag och fredag på hans steppass om jag så är dödssjuk!

Ser förtillfället på idol. Waise har klippt sig, inte så bra :( svårt att veta vem jag hejjar på. Jag vill iaf inte att Andreas waise ska åka ut, så mycket vet jag. Ska dessutom käka middag. Tapasgrönsaker och hel lax är så gott! Hel lax är så sjukt gott (alltså ej filéad)!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Hihi ja det var tokigt! Roligt att jag skrev till dig dagen innan också att jag skulle handla där! Så hade du inte sett det, men så stötte vi på varandra ändå! :D

    2010-11-19 | 21:34:39
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Måste tillägga en sak om kvällens Idol. Asså Jay... han gjorde det bästa numret i Idol nånsin! :o Jag ryyyser! Kan inte sluta lyssna på den! Jay, i kilt, sjunger Like a prayer av Madonna, och bara äger. Shit!

    2010-11-19 | 23:47:43
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: