Marjott

En ond cirkel

Kategori: 2010

Diska. Dammsuga. Laga mat/baka. Nej men oj! Massa ny disk och mat som trillat ner på golvet! Diska. Dammsuga.

Någon som känner igen sig?

Jag bakar för tillfället en Banoffee-paj och en kladdkaka med nougat och kokos till en middag som pappa ska ha imorron. Jag har aldrig bakat dessa recept förut, så det ska bli skoj att se hur det blir! Fast det jobbiga är att man inte kan ta en smakbit för att se hur det blir, för de ligger i formar och då syns det ju! Själv ska jag inte vara med på middagen. Någon måtta får det vara på gästvänligheten!
 
Har kört mitt sista pass med favvoledaren innan han slutar! Det var lite sorligt, vem är det nu som ska köra hans pass? Hm, det måste jag kolla upp på friskis hemsida. Verkligen alla tyckte det var trist att han slutade, och någon kom på ideer om att han kunde köra via en dator och så visas det upp på en skärm och att han kunde lägga upp pass på youtube! Bra ideér!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: