Marjott

Första gången som upplärare

Kategori: 2010

På jobbet idag skulle jag ha en intro för en ny kassaanställd. Jättetrevligtjej! Det roliga var att hon hade jobbat på en ica innan i över sex år! Så direkt ny var hon inte. Det var samma koder, men vissa saker som PLU-listan, bankning var nya. Så jag hade en väldigt slapp dag idag, då jag typ bara stod och kollade på henna och pratade, och hjälpte till. Nackdelen med det var att det bli så kallt! Det är verkligen jättekallt där, och att inte röra sig gör inte saken bättre. Nu jobbar jag inte på maxi förän nästa lördag! Lång tid... Lite pengar, men skönt att äntligen få vara ledig en lördag! Jag har ju jobbat tre lördagar i rad.

Imorron ska jag testa på Indoor Walking på friskis för första gången! Man går på en sån där cross trainer. Verkar inte vara sådär jättekul, för det borde ju vara samma upplägg som spinning. Och spinning är ju inte det roligaste jag vet.

Och så måste jag göra reklam för Kenza&Tyra show! Min kompis får nämligen sin önskan uppfylld i morgondagens program! SE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: