Marjott

Från Ghandi till Robinson

Kategori: 2010

Kom just hem från att ha ätit massa god mat från Ghandi. Tog som vanligt min goda vegetariska sizlar, men ingen chaite denna gång! Denna rätt är massa olika grönsaker och färskost stekta i kryddor och massor av smör och serveras i en het järngform. Och allt ryker jättemycket för att det just tillagats klart. Mums. Vill dit snart igen! Det är riktigt billigt, fast det är klart, försöker man som jag spara så är det ju lite dyrt (men om man jämför med restauranger i övrigt är det billigt).


Tidigare idag så fikade Artur och jag på cafeet Schweizeriet på västerlånggatan. Vi delade på en Apfelstrudel bland annat. Helt okej, men den går defenitivt inte att jämföra med typ en belgisk våffla eller något annat riktigt mumsig som prinsesstårta. 

Har även pluggat.Men det är omöjligt att veta hur mycket jag ska plugga! Men där vid typ fem tiden orkade jag inte längre. Nån måtta får det vara!Duggan är trots allt inte obligatorisk, utan den ger creditpoäng. Men dessa tre poäng skulle sitta jävligt fint.


 

Vår Apfelstrudel med vaniljsås




Nu ser jag på en av mina favvoserier, nämligen Robinson! Hejjar inte på något speciellt lag eller speciell person. Men det är skoj ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: