Marjott

Gruppanmälan på juridicum likställt med rockkonsert?!

Kategori: 2010

Jag satt som ni kan tänka er femton minuer innan tolv (tolv är alltså då gruppanmälan till jurisiken öppnar) och logga in mej på min juridiska inloggning för att se att allt fortfrande stod rätt till. (okej jag ljuger, detta gjorde jag när jag tänker efter redan vid elva). Allt ser normalt ut. Tio min innan. Ser att jag fortfarande är inloggad och klickar runt lite, och in på gruppanmälan. Allt ser fortfarande normalt ut. Samma sak fem minuter i. Och när jag gör detta igen 58 (dvs TVÅ minuter innan tolv), så ser jag att anmälan redan är ÖPPNAD!!!!!!!!! Jag bara VA?! Och jag kan tala om för er alla att man måste vara snabbare än sin egen skugga vid sådanna här anmälan! Den grupp som jag (och mina polare) ville ha var en grupp med tider som anses bra, de är 9-12. Med det menas att den gruppen förmodligen är den mest omtyckta och eftersträvade. Iaf klockan är TVÅ (TVÅ!!!!!!!) minuter i tolv när jag med andan i halsen ser att anmälan är öppnad och klickar på länken. Det finns runt 30 platser, och nio är kvar. Jag trycker snabbt på grupp 1. Och det var banne mej på håret, för när jag precis tryckt på knappen är det en plats kvar, och en tiondels sekund är det förstås fullt. Tyvärr ser jag då att eftersom anmälan öppnades förtidigt (TVÅ minuter i tolv) så har inte alla mina kära vänner fått plats... Men vi är iaf tre! Vid tolv har ett flertal av de andra grupperna med bra tider också noll platser kvar. Detta kan ju fan likställas med en virtuell rockkonsert!

Efter anmälan var det bara att skynda ut till Saga för att sitta inne i biomörkret i ett par timmar framför The Social Network. Bra film, men ingen som man ser om, utan en engångs film. Den får tre toasters av mej ;)



Hur har jag kunnat missa Andrew Garfield, snyggingen till vänster?

Efter filmen var jag i Gallerian med Artur, och där jag hittade ett tomte-datum ljus som man tänder i december och låter en bit brinna för varje dag, och ett par byxor. Sedan var det bara att dra till Barnvakteriet. De är tydligen bortresta två veckor nu om ett par veckor. Varför säger de det så sent?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: