Marjott

Idag börjar juridiken

Kategori: 2010

Om en sisådär tre timmar drar kursen igång. Skönt att man hinner slappa hemma innan. Dumt att föreläsningen är mitt över lunchen (okej då, då Jag vill äter lunch!). Så förutom att man får äta lite grann innan hemma, så har jag laddat med att köpa torkade mullbär, torkade jordgubbar och baren som bara innehåller torkad frukt och naturliga saker utan tillsatt socker! Mycket bättre barer än att köpa de andra barerna som finns som består av hälften socker och hälften sirap. Typ. Det var visserligen dyrt, men det får jag hoppas att det är värt...

Jag hoppas verkligen att de grupparbeten som finns i denna kurs är lätta och få. Alla som känner mej vet att jag ogillar grupparbeten. Det har jag gjort i ungefär hela mitt liv. Och det beror inte på dem jag arbetar med, för de är ju några av mina favoritpersoner! Utan det tar bara tid och man får inte disponera tiden som man vill, och det är det som jag hatar.



Torkad frukt och barer

Ikväll blir det step 2, och när jag kommer hem så velar jag mellan att se biggest looser på 4:an och det där nya programmet med bortskämda barn på 1:an. Blir nog bortskämda barn programmet, och kanske Biggest looser på tv4play senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: