Marjott

"Inomhus gående" och yoghurtglass

Kategori: 2010

Idag har jag testat "Indoor walking" för första gången. Sjuktbra konditionsträning! Mina ben kommer nog ha lite träningsvärk imorron, känner mej fortfarande lite darrig. Det var faktiskt en helt okej träningsform, var lite skeptiskt till en början. Oceaner av mer roligt än spinning, men forfarande tusen hästlängder från att vara lika roligt som step 2 (framförallt det pass som jag ska gå på imorron). Jag säger bara testa indoor walking, om ni vill träna kondition.

Efter träningspasset skulle jag och (en lite sur) Artur äta yoghurtglass. I ett försök att göra honom lite gladare bjöd jag honom. Hoppas det hjälpte! Men han ville bara ha en liten plutt glass. Själv tog jag som vanligt den största (med smakerna nougat, cuppuchino och jordgubb) med chokladströssel. Muuumms. Det borde vara lag på att äta denna glass minst en gång i månaden. Varför finns det inget yoghurtglasscafé här i Stockholm? Då skulle jag gå där en gång i veckan, minst! Som det är nu är det inte direkt jättemysigt att sitta mitt inne i Gallerian. Sådanna ställen finns det utomlands, så det så! Sverige får lära sig!



Yoghurtglass, min fjärde kärlek

Nu ska jag ta en promenad med vovve, plugga, och om drygt en timme ska jag åka till barnvakteriet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: