Marjott

Jag, arbetsskadad?

Kategori: 2010

Varför skrev jag step 2? Jag vet ju mycket väl att det var step 1 jag gick på. I varje fall kom jag för en halvtimme sen hem och har hunnit svänga ihop ett snabbakat bröd som nu står och gräddas i ugnen. Nu ser jag på det underhållande prigrammet "Ung och bortskämd", tror jag det heter, på 1:an. Alltså hur kommer de att överleva livet? De är ju totalt skadade för framtiden. De kan inte handla, städa och tror att pengar växer på träd. Vad har föräldrarna tänkt på ("jag har inte ens tänkt på det, att han ska göra det och det" tydligen)? De vill ju egentligen bara barnens bästa, men tyvärr...

Vet ni vad jag drömde inatt?! jag drömde att jag gifte mej på Ica Maxi! Och istället för att sådär fint skrida upp för altargången, så skulle vi åka i en kundvagn! Jag är ju totalt arbetsskadad! De borde nog ge mej löneförhöjning.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Haha, bästa drömmen! Sitter och skrattar högt!

    Men om det där programmet; såg precis det, och känner mig riktigt stolt över mig själv när jag jämför mig med dem. Hur tror de att världen ser ut??

    2010-11-08 | 22:22:03
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se/
  • Jennifer säger:

    Hahaha ååh! Fy fan vilken jävla dröm Marja! xD Haha jag dör! Du kanske är lite arbetsskadad trots allt :P

    2010-11-09 | 22:47:41
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: