Marjott

Nervös väntan inför gruppval...

Kategori: 2010

Härligt väder till skillnad från skitvädret igår! Har tagit min vanliga morgonpromenad som jag alltid tar då jag har tid på morgonen, och det var inte utan att jag nästan blev lite varm! Egentligen kanske man borde passa på att vara ute idag? Nä, inte jag. För jag ska sitta inne i mörkret och se på bio! Fast jag klagar verkligen inte, för filmen jag och Artur ska se är The Social Network, och det är en film jag absolut vill se.

Bion är ganska tidig, nämligen vid ett. Och vid tolv noll noll så får man välja grupp till juridiken. Jag hatar det där med att välja grupp, för jag blir så nervös för att jag ska vara för trög med att välja/andra är försnabba, och inte hinna välja den grupp jag vill vara med i och den grupp som de jag känner valt. Inte så jättekul direkt... Så jag kommer som vanligt att sitta fem minuter innan utsatt starttid och vara helt hypad och dubbelklicka på alla möjliga knappar för att försäkra mej om att allt står rätt till. Grupp 1, grupp 1, grupp 1. Inte trycka fel!

Efter bion så har jag ett litet hål tills då jag ska vara barnvakt. Då blir det att gå runt lite i stan och shoppa, eller åtminstonne kolla på saker! Jag ska faktiskt nog köpa lite julsaker ;) Jag kan inte låta bli!!!

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Åh The social network verkar jättebra! :D Vi hade gruppbyte igår, fast då fick vi inte välja själva.. men det hade jag verkligen sett fram emot, för jag gillar verkligen inte min gamla grupp :o Så det var jätteskönt att få hamna i en grupp med nya :)

    2010-11-04 | 19:16:12
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: