Marjott

NK-lunch

Kategori: 2010

Hinner landa hemma i ett par timmar nu mellan mina aktiviteter. Tog min åttonde körlektion klockan 11 och körde runt i Tallkrogen. Tallkrogen är ett ställe jag aldrig varit på, men ska från och med nu försöka övningsköra lite med pappa där. Blir väldigt lite riktiga körlektioner (alltså med lärare) nu. Lite pga att det finns väldigt få lediga tider, men framförallt på att jag inte riktigt hinner och för att det är så satans dyrt och tråkigt! Men det gick iaf ganska bra att köra, även om hon sa att jag i början var lite ringrostig ;) Hon tror även att jag har kört mycket mindre än vad jag har, vilket kan vara ganska skönt, för då har man lite mindre press på sig har jag inbillat mej...

En halv timme efter lektionen mötte jag upp Hanna vid hötorget och så gick vi till NK. De har bra lunchställen där, och vi valde Hannas favvoställe. Hanna tog crepe (som vanligt ;P) och jag (som ännu mer vanligt) caesarsallad. Förstås väldigt god med drivor av underbar ost! Efterår gick vi runt i NK och Gallerian. Jag hittade en väska jag skulle vilja köpa, får tänka lite på saken. Ska återigen shoppa med Artur imorron!

 

Söta Hanna med crepe




Min goda, men väldigt dyra sallad

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Trevligt med blogg! Kul med lite foton å sånt! Får fika igen snart! Kram =D

    2010-11-04 | 01:47:39

Kommentera inlägget här: