Marjott

Ny morgon, ny månad

Kategori: 2010

Då har vi lämnat oktober bakom oss och gått in i november. Under denna månad fyller jag år! Visserligen ett tag kvar, men jag gillar att se dram emot saker. Snart är jag inte längre tonåring. En annan sak som är bra med november (enligt mej, kanske inte så många andra?) är att det inte är allt för lång tid kvar tills det blir legitimt att börja tänka lite på julen och julstök! Julen (okej, hela december tom julafton) är min absoluta favorithöjdpunkt på hela året! Och det är jävligt bra eftersom det pågår i en 24 dagar :) Jag försöker faktiskt dock hålla mej lite till den första advent/1 december. Mest för att jag inte vill göra julen till en "vardaglig" sak genom att börja i oktober som jag säkert annars skulle ha gjort!

Om en halvtimme ska jag och Artur ge oss iväg till friskis. Sedan blir det prinsesstårta för min del! Som jag längtat och längtat och längtat. Mumms....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: