Marjott

Paranormal activity 2 ikväll

Kategori: 2010

Vad är det här för rent ut sagt skitväder? Grått, blött och blåsigt. Inte så kul då jag ska vara barnvakt och släpa runt på Leo i stan fram och tillbaka till jympan. Gode Gud låt det inte regna så mina fötter blir blöta! Måste köpa nya skor snart...

Det är skola även idag med samma softa tid som igår, dvs ett till tre (kvart i tre). Vet inte riktigt vad jag ska säga om föreläsaren. Pratade lite annorlunda, men det spelar ju ingen roll. Men jag tycker att han svävade ut lite för ondödigt. Jag skulle säkert bitvis kunnat sova utan att missa något viktigt. Fast det är ju klart, det var ju bara intro igår. Det lite märkliga var att han plötsligt igår sa att "Till idag är det kap 1 - 5 i civilrätt som gäller, och imorron kap. 6". Jaha, tänkte vi. Vart F*N står det?! Nä, läshänvisningar hade han inte lagt upp. Förväntar han sig att vi ska vara tankeläsare? (Denna föreläsare har vid dock endast ett par gånger. De varierar lite.)

Efter föreläsningen är det som sagt barnvakt en sisådär fyra och en halv timme, är det iaf planerat. Men man vet aldrig, iblan blir det mer och ibland kommer de tidigare. Men idag har jag bett om att få gå senast kvart i åtta, för halv nio är det Bio som gäller! Jag, Hanna, Mickis och två som hon känner ska se Paranormal Activity 2 på Rigoletto. Jag är inte så lättskrämd (bara för plötsliga ljud), men vi får se hur det går för Mickis....

Imorron börjar jag nio, så efter bion blir det väl typ bara att gå och lägga sig på direkten.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Oh God! 2:an måste jag också se! Jag lär dö av hjärtstillestånd eller nåt! Haha :D Var den bra?

    2010-11-09 | 22:46:20
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: