Marjott

Prinsesstårtecravings

Kategori: 2010

Kom hem för en timme sedan efter en efterlängtad fika. Artur och jag valde att gå till café och konditori Bellman. Och det blev förstås prinsesstårta som jag skrev tidigare. Alltså denna tårta är överlägset den bästa tårta jag vet! Absolut en av de saker som jag älsar mest i mat/fikaväg. Mina favvoprinsessbakelser kommer från vetekatten, gauteu och helt otippat: ett fik i Gallerian! Jag vet vad jag ska ha på min födelsedag....



En av mina tre kärlekar





Förväntar ni er att jag ska skriva en "annan av mina tre kärlekar" här? jaja, okej då: en annan av mina tre kärlekar;)

Artur var förövrigt lite nyttigare och tog fisk. Men det kommer han säkert kompensera med att äta upp den taxfreestora tobleronen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: