Marjott

Shoe shopping

Kategori: 2010

Nu har jag varit i Forum och köpt skor. Jag hade tre krav:
1. Skorna ska INTE läcka in
2. De ska vara varma
3. De ska inte skava
Sedan får de vara hur fula de vill, bara jag har ett par skor som jag slipper gråta över att använda! 

Så det blev dessa från Crispin. Ett par GoreTex skor, dvs VATTENTÄTA! Inte världssnygga, men vattentäta. Och jag hade tur, det var 30% rea på dom! Jag köpte även till "Springyard waterproofer" för inpregnering (stavning?).
Gick ju på en bit över tusen, men ganska billigt om de nu håller mina krav och framförallt är VATTENTÄTA!

 

GoreTex skor (som är VATTENTÄTA! Jag har seriöst men för livet...)

Innan skoshoppandet var det skola från 9-12. Jag är så glad över att ha hamnat i den grupp jag hamnat i! Utöver att jag har två bra kompisar där, så är det bra tider (visserligen i det tidigaste laget, men det var väl den bästa tiden), bra lärare (samma som föreläsaren igår och förrgår) och vi har inga grupparbeten utan vi ska istället ha en dugga! Halelluliah! Hata, hata grupparbeten, och nu slipper jag det! Duggan är ganska snart, redan nästa fredag, men så totalt värt om jag slipper grupparbete.

Nej, nu måste jag börja göra ordning mej inför jobbet som jag ska gå till om en halvtimme.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Vad smart att köpa vattentäta skor :o Borde jag också göra! Blir ju svinkall vinter iår :/

    Ja Knäppgök är faktiskt skitkul! Har varit på en tjejmiddag där det spelet misslyckades helt, men om det lyckas och alla vågar bjuda på sig själva så är det så sjukt roligt! :D

    Det ska bli jättekul att ses på fredag! :) Kraaam

    2010-11-10 | 16:21:03
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/
  • Fanny säger:

    Vad kul att du hittade ett par bra skor tillslut! :)

    2010-11-10 | 20:39:48
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: