Marjott

Snöig torsdagsmorgon

Kategori: 2010

Idag har jag en helt underbart ledig dag framför mej! Har precis tagit en morgonpomenad och ätit frukost. Om ett par timmar åker jag och Artur till ett café i Gamla stan som jag aldrig varit på. Gick förbi just det cafeét i måndags och såg att de hade äppelstrudel som jag ville smaka på! Ett schweiziskt- café faktiskt (stavning?). Ikväll ska vi i familjen även göra något jag längtat efter: nämligen gå på den indiska restaurangen Ghandi! Det ser jag verkligen fram emot. Tyvärr så får vi se hur det blir med övningskörningen, vi har inte vinterdäck!

Måste även hinna med plugg. Imorron har vi i grupp 1 vår dugga där vi kan få 3 creditpoäng. Men jag vet inte hur duggans ser ut/är utformad eller hur svår den är. Ganska svårt att veta hur mycket jag behöver kunna och det gör mej lite nervös...




Imorse när jag vaknade var det massa snö ute. Men igår var det "bara" frost. Såg ett spindelnät som var helt frostigt. Ganska cool syn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: