Marjott

Tips: ta inte med fyraåringen på "vuxen" bio

Kategori: 2010

Ursäkta, men hur kan man ta med sig sitt fyraåriga barn på Harry Potter bion? Både med tanke på oss andra som sitter i publiken, men även på barnet. Är inte denna film för lite äldre barn? Det var inte lätt ibörjan av filmen när mammam skulle läsa meningarna högt, för att ungen inte kan läsa och ungen hela tiden skulle fråga saker. ILLA! Men vad ska man göra? Som tur var gick det bättre sen. Annars tycker jag filmen var bra! Jag hade värsta låga förväntingarna av all kritik jag hört.

Idag skulle jag träna skivstång, och jag åkte hela vägen till Gärdet. Men hon var sjuk så det blev cikelfys. Lite snopet... Men det var ändå ganska bra träning faktiskt! Och så gjorde jag en fuling och körde lite på cross trainern fast jag inte har gymkort. Efter träningen blidde det lunch med fanny på Kummin. Jag körde på det jag alltid äter där: Ungsbakad lax med rotfrukter. Men jag bad om att inte få limesåsen till utan bara sweet chilisås. Och vad får jag? Självklart bara limesåsen.




Fanny med caesarsallad




Min halvätna mat

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Sv: Tack :D <3

    Herregud, på Harry Potter också! Tillochmed jag blir rädd och sitter och hoppar till! + att det inte är barnfilmer längre, faktiskt! :o Sjukt!

    2010-11-26 | 21:17:50
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: