Marjott

Tjejmiddag

Kategori: 2010

Helt sjukt hur fort tiden bara flyger fram. Och man behöver inte ens ha roligt! Det räcker med att man bara har lite bråttom. Som igår och idag, jag har typ bara hunnit med att plugga en halvtimme per dag då jag är hemma. Man har ju så mycket annat att göra!

Som att baka havrebollar tex. Riktigt goda blev de denna gång också! Anledningen till detta spontana havrebollsbak står faktiskt inte jag för. Arturs polare skulle nämligen komm hit, och då kom vi överens om att om jag bakar ska Artur diska ett par gånger och plocka in matvarorna. Det får jag väl anse vara ett hyfsat bra avtal.



My beloved havrebollar

Dagen började aldelles för tidigt. Seminarie vid nio. Och vi behövde inte ens använda oss av den 10 kilo tunga lagboken som jag släpat med i onödan! Så ovärt. Maxihandlandet gick också bra. Farväl pengar! och en liten rolig sak var att Karin kom hit för att låna skor! Vi lånar aldrig saker av varandra (hon är typ 15 år äldre), så iaf jag tyckte det var roligt :) Hon skulle på kungliga operan. Vissa har det lyxit minsanna!

Nu måste jag skynda mej. Step 2! Och tjejmiddag! YEY!

Såg ni förresten Tyra och Kenza show? I know I did. Jennifer :)

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Goda de ser ut havrebollarna! :D Älskar havrebollar!

    Tack igen för igår, det var supertrevligt! :) Måste göras om!

    2010-11-13 | 17:01:17
    Bloggadress: http://jenda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: