Marjott

Varför åka bergochdalbana när man kan ta bussen?

Kategori: 2010

Mellan ett par timmars plugg och nu har jag hunnit med att både gå på step och träffa Lovisa en kortis.

När jag skulle hämta ut min biljett till stepen utbriser plötsligt tränaren "Hej! Jag har inte sett dej på mina söndagspass på länge!" Och börjar prata. Haha! Jag måste vara en av de som går absolut mest på step. Det finns några stycken (ganska många faktiskt) som man ser väldigt ofta, så jag är inte helt ensam!

Men på bussen hem! Det var det värsta jag varit med om! Tom värre en den näst värsta bussturen jag varit med om som skedde förra veckan. Jag satt i mitten i "dragspelet" och jag studsade seriöst upp minst ett par centimeter över stolen. Detta skedde i runda slängar ca 100 gånger. Jag blev nästan illamående eftersom jag samtidigt läste.

Efter stepen gick jag en promenix med Lovisa. Men vi tog bara en kort sväng bestående av vägen från henne till mej. Men vi bestämde att vi skulle gå en sväng även på söndag.
Dessutom har jag sett klart "Kick ass" som jag och Artur börjde se här om veckan. Helt stört bra film! Rekommenderar verkligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: