Marjott

Första dagen på höstlovet

Kategori: 2010

Äter äntligen frukost! Har varit jättehungrig under natten och längtat till denna punkt. Gå upp på natten och käka, det orkar jag aldrig. Jag la mej inte hungrig, men det tog ett bra tag gör mej att somna, så jag hann bli det. La mej tidigt igår, redan vid elva! Men somna inte förän halv ett. Lite småirriterande så där. Jag som hade tänkt vara duktig och lägga mej tidigt, speciellt som jag ska gå upp tidigt även imorron och jobba kvart i nio.

Och en liten undran, hur kan det inte vara ob innan tolv på lördagar? Vem VILL jobba tidigt på lördagsmornar? Jag personligen säger att jag föredrar att jobba klockan tolv än exempelvis sex på morgonen på en lördag. Det borde vara trippel ob då!

Idag ska jag ha en skön dag, med tjejlunch, maxihandlande, och ett underbart träningspass på step 2! Step 2 är så mycket skojjigare än step 1. Bara jag inte är för trött ikväll... Latte macchiato? Sedan blir det chips, tv-serie och en snutt på slutet av idol :) Bra fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: