Marjott

Fredagsmys idag igen

Kategori: 2010

Innan jag åkte till stan för lunch hann jag faktiskt med att baka havrebollar till Arturs polare som skulle komma över. Hann var sugen på havrebollar. Då tänkte jag - effektiv som jag är -  att det är onödigt att köpa när man så enkelt kan göra. Sagt och gjort slängde jag ihop en smet och rullade några bollar. Tyvärr kan det hända att jag råkade översockra en aning...

Tolv var det dags att möta upp Jenny, Mickis och Therese för lunch. Det blev en italiensk resturang i gallerian, och vi valde alla caesarsallad. Det kan bannemej aldrig bli för mycket av casarsallad... Dock vann den inte över coffe house och inte heller coppolas (som även den ligger i gallerian) caesarsallad. Jättetrevligt att träffa dom lite utanför skolan också!

Efter lite maxihandlande var det dags för en step 2 med en av mina tre favvoledare :) Det är underbart hur mycket energi och positivitet man kan få av träning! Men jag har varit lite seg de senaste dagarna (troligtvis för att jag sovit för lite) så en latte macchiato från espresso house slank ner innan stepen.

Nu har jag just kollat på Vampire diaries, ätit rotfrukts chips och lite munkbitar. Jäklar vad goda munkar Maxi har!



Vi gjorde en deal, jag fick ha med en bild på henne, om hon fick ha med en bild på mej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: