Marjott

Imorron gäller det

Kategori: 2010

Nu är det slutpluggat. Det som inte har gått in än, kommer heller inte gå in under de 15 minuterna tills jag ska gå till jobbet. Alltså är det slutpluggat. Och jag är redan grymt nervös...

Idag hann jag plugga i tre timmar innan jag drog iväg till skivstångspasset. och sedan blev det min underbara favvorätt caesarsallad på cofee house. Men datorn vägrade koppla upp sig till internet då jag var där, så pluggandet blev inte ritkigt som jag tänkt mej. Jag fick nöja mej med att slå upp i böcker och konstatera att sb2 inte alls är SE coef, som jag på något weird sätt skrivit ner i mitt "fuskpapper" som man får ha med sig på tentan. Måste lägga papperet på ett säkert ställe så jag inte glömmer det imorron. Tänk om jag tappar bort det? Tänk om jag glömmer räknaren? ID? Om jag glömmer tiden då bussen går? 07.56..... 07.56.

Längtar till på fredagen. Eller helt enkelt till imorron kväll. Då ska jag gråta av glädje medan jag tittar på Robinsom (om jag nu kommer hem i någorlunda tid efter barnvaktandet). Och så kan jag äntligen (?!) få städa. Ja, ni hörde mej, jag VILL städa! Så illa städat är det alltså för tillfället hemma hos mej.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Lycka till Marja! Jag tror att det kommer gå jättebra!

    2010-10-27 | 18:28:52
    Bloggadress: http://filifanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här: