Marjott

Inställt barnvakteri

Kategori: 2010

Idag var det för en gångsskull en sen skoldag. Seminariet som var dagens enda "obligatoriska" skolpunkt var dessutom förkortat, så den höll bara på från 14 till strax innan 15. Vår seminarielärare är grymt effektiv när det gäller genomgång. (Det kan man kanske inte säga om vissa föreläsare...) Däremot kanske lite för effektiv, och lite smått läskig? Och när jag sitter där på seminariet får jag veta att jag inte behöver vara barnvakt idag. Visst kan det verka skönt, man jag gillar inte att få veta sånt så sent. jag har ju liksom ställt in mej på att gå dit! Aja, lite extra pluggtid sitter inte fel! Och så hann jag gå och handla lite på maxi. Förresten, när jag var på hemköp hittade jag mina älskade sharonfrukter som inte gått att få tag på på flera månader! Gissa om jag blev glad! Tyvärr var de stenhårda, så ätbara blir de nog om några veckor...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: