Marjott

Jag klarade det!

Kategori: 2010

Äntligen, äntligen är statistiktentan avklarad! Så otroligt skönt! Nu kan jag äntligen träffa kompisar igen. Måste ta igen lite. Idag blev det en timmes promenix med Lovisa efter det att jag varit barnvakt. Skönt att ta en promenad och snacka om allt möjligt. Tur att vi bor nära varandra :) Imorron blir det lunch med SU-tjejerna! Och så nästa vecka har jag bara hunnit boka in Fanny och Lollo.

Jag kollade nyss igenom tentasvaren och klarade mej riktigt bra! Så nöjd med mej själv. Men det märkliga var att det var en fråga som var fel, och det märkte jag redan när jag satt på plats. Men nu säger han att frågan stryks och att alla får samtliga åtta poäng rätt för den! Jippie! Gick från tentan gjorde jag kvart i tolv, och det var efter att jag räknat igenom alla tal en sisådär 20 gånger var. Man blir verkligen nervös för slarvfel mm. När jag kom hem blev det lunch, promenad med gullehund, och fika på Trädgårdscafeet i Sickla med föräldrarna.

En liten pinsam sak var att min mage började toklåta mitt inne i tentan! Jag har aldrig i mitt liv varit emd om att någons mage (och allra minst min!) har låtit så sjukt otroligt högt någongång. Tom Sandra framför mej som jag såg hade öronproppar på sig, vände sig om och kollade lite undrande! Måste varit en blandning av för lite frukost, för mycket pluggsnacks och stress...



Sickla trädgårsdcafe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: