Marjott

Jobblördag med sömnproblem

Kategori: 2010

Jag måste säga att jag gillar att börja tidigt en dag för att jobba. Jag föredrar nog det framför att jobba kväll som jag annars alltid gör. Dock så är det ju den lilla poängen med ob som gör att det jämnar ut sig om än inte väger över till kvällspassens fördel. Men på söndagar är det iaf helob!

Idag gick jag upp klockan tjugo över sju. Det var en inte en allt för rolig natt. Kunde inte somna som vanligt, vaknade mitt i natten som vanligt och kunde inte somna om som vanligt. Detta har nu pågått i typ en vecka och det är jävligt inrriterande. Ska lägga mej assent bara för att kunna somna normalt bara för det... Iaf så åt jag frukost på Maxi. Måste ju passa på att käka frukost när man för varje dag man arbetat får betala fem spänn för frukost vare sig man arbetar morgon eller inte! Och så kan man ju se det som om att man sparar lite pengar när man inte käkar hemma :) Som sagt se det positiva. Det blev iaf en himla massa kaviarmackor för min del.

På jobbet var det som om alla Nackas invånare hade bestämt sig för att storhandla så att det skulle räcka för ett år framöver - samtidigt. Köerna var långa och alla hade stora vagnar som var mer eller mindre proppfulla. (Oftaste mer proppfulla :P) Det var minst sagt stressigt, och jag lyckades bli rejält hungrig minst två gånger. Det är så svårt det där när man inte kan äta/dricka/gå på toa när man vill och inte heller vet när man kommer att få göra det nästa gång! Liksom ska man dricka mycket för att slippa bli törstig, men i stället kissnödig. Eller tvärtom?

Titta Mickis! Titta vad jag hittade på en av Maxis hyllor!:


 

Glöm nu för allt i världen inte att ställa om klockan inatt! När det är vinter så ställer man in/tar tillbaka utemöblerna. Alltså ska man dra tillbaka klockan. Klockan blir två två gånger!

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Åhhh.. Berätta mer om det där på onsdag om vi ses då! :D Det måste vi göra! ;)

    2010-10-30 | 21:34:14
    Bloggadress: http://mickelito.devote.se

Kommentera inlägget här: