Marjott

Nu är det dags för fredagsmys!

Kategori: 2010

Har just börjat helgen med fredagsmys bestående av lösviktsgodis, Vampire diaries och Artur. Spännande avsnitt och gott godis! Tyvärr var inte utbudet av kokoschoklads godis så stort som jag hoppast, och inte heller chokladkulor med mumsigt innehåll. Nästa gång blir det Gottcenter vid hötorget istället!



Ge Marja kokoschoklads godisar!


Men vad hände med vädret egentligen? När jag vakna fick jag värsta choken och utbrast: VA FAN? Jag älskar snö, men då ska det vara kallt och lite senare på året. Som det är nu är det ju bara slask på dagen och snorhalt på kvällen. Vad är vitsen med det?

I skolan var det som vanligt. Föreläsaren gjorde som man kunde förvänta sig, dvs gå igenom enkla frågor väääldigt vääldigt långsamt, och de hyperavancerade frågorna vääldigt vääldigt snabbt, samtidigt som han drog över med en sisådär 25 minuter. Men bra iaf att han drog över istället för att bara släppa allt åtminstonde! Det är bara sex dagar kvar (fem kan man säga) till tentan, och i tisdags slog pluggstressen in. Det var knäppt, för det sa bara PANG och så blev jag stessad! Denna obehagliga händelse inträffade på väg till jobbet dessutom.

påväg hem från lunchköpandet på coffe house (caesarsallad vad annars?) mötte Jag gymnasie Anna! Skojjigt!! Var så länge sedan man träffade det gamla gänget! 3 december säger jag bara. Jag skiter i att du flyttar in i din nya lägenhet just den dagen:P hahah

Nej, nu ska jag se vidare på slutet av idol. Missade första delen, men det är ändå inte så jättekul att se massa personer sjunga i flera minuter som man ändå inte är speciellt intresserade av. Jag har inte ens en favorit, annars skulle det nog vara roligare. Typ Idol 2004 ;) det var tider det....




Så här såg det ut när jag vaknade imorse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: