Marjott

Pluggfika och kassamöte

Kategori: 2010

Jag vaknar av mej själv 08.17. Jag vet att min mobil börjar ringa om tre min. Jag är ganska pigg men beslutar att bara ligga kvar en minut till. RING!!!!!!!!!! Skriker min mobil superhögt, vilket betyder att den ändå ringt ett litet tag. Plötsligt är jag jättetrött. Varför ska det alltid vara så? Varför kan jag inte gå upp om jag ändå känner mej relativt pigg? 

Och ja, ja jag vet att jag går upp otroligt sent för att börja klockan 10. Men jag hatar att gå upp tidigt lika mycket som jag hatar att gå och lägga mej tidigt. Därför blir kortast möjliga tid hemma innan bussen går, med en macka på bussen. Jag är en duktig tidssparare och minutjägare!

Föreläsningen i statistik slutade tjugo i tolv, men jag satt kvar i en timme, då min grupp gick igenom det sista på ekonometri-uppgiften och jag fortsatte lite på övningstentorna. Någon som kan tal 5. e) från 27 april 2010? Mickis? Therese? Jenny? Johanna? Någon? Bo? JÖRGEN?! 

Sedan var det iaf dags för pluggfika på cafe 60! tog en halv prinsesstårta, halv blåbärsmuffins och en bit kanelbulle. Säga vad man vill med cafe 60, men snåla i storleken på bakverken är de då inte!



 

Sedan har jag även hunnit med kassamöte på maxi. Tre timmars betalt är inte helt fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: