Marjott

Tentatentatenta

Kategori: 2010

Hemma från barnvakteriet och ser på tillfället på min älskade teveserie Desperate Housewives. Tentan närmar sig med stormsteg. Redan i övermorgon smäller det! Om jag är redo? Vet ej.

Idag har jag äntligen fixat mitt pass, som gått ut för ett par månader sedan. Bra tid att fixa det på, det är inte så många nu som står i kö för att fixa sitt. Efter det blev det en pluggfika på espresso house. Och efter det vid fyra blev det en till fika vid odenplan, då Leo var på sin barnjympa. Var barnvakt länge idag och tjänade 500! Jippie!

Imorron ska jag upp tidigt, plugga, träna, köpa lunch från coffe house, plugga, jobba. Jobbar tyvärr till kvart i tio. Dumt då jag har tentan nio dagen efter. Men det kunde ha varit värre, jag kunde ha jobbat stängning. Tänk positivt :)



 

Kommentarer

  • Artur säger:

    Oj, hoppas du får sova gott nu i natt då. Skönt med lite extra pengar :)

    2010-10-27 | 08:15:42

Kommentera inlägget här: