Marjott

Välbehövlig vila

Kategori: 2010

Nu är det slutpluggat/arbetat för idag! Så det så!

Skola från tio till tolv. Och så har jag även lyckats sälja min felaktigaupplagabok, och köpt rättupplagabok. Det märkliga var att Jenny skulle köpa samma sorts bok för ett par veckor sedan, men killen blev sjuk så det blev aldrig av. Denna snubbe hade samma namn som den jag skulle köpa ifrån. Slump? Men när hon sedan mejla och fråga om hon kunde köpa boken, så svara han att det gick bra. Så antingen är är det olika personer, han har fler böcker eller gillar att ljuga! Men som tur var fick jag som sagt min gamla bok såld, la mej ganska lågt i pris då jag hellre la ett lågt pris och få boken såld, än inte alls. Så mitt lilla misstag med att köpa fel upplaga kostade mej bara för att vara exakt 117 spänn! Plus en del tid.... men om man tänker att jag aldrig skulle köpt en billigare (visserligen begagnad, men det syns knappt) bok om jag inte från början köpt fel, så har jag tjänat tre krornor! WOHO! Fast de tre kronorna var inte värda den tid som spenderades på att avboka böcker (hann beställa en ny upplaga innan jag kom på att köpa begagnad), maila och lägga ut annonser.

Har även haft säkerhetsutbildning på maxi. Ett tips är att inte tända eld på era chips! Hörde att det var en väktare (vet ej var ifrån) som hade lågt blodsocker, tog sockerbitar från en sockerskål och fick sparken. Tydligen är även bara en krona stöld om man är anställd. Helt sjukt! (om detta nu stämmer att han fick sparken)

Nu ska jag se på Robinson som jag missade!

Ps. sorligt att blondinbella och nils gjort slut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: