Marjott

Vilket fläng och vilken stress

Kategori: 2010

När jag har kommit ända till östermalmstorg får jag veta att vår seminarieledare är "sjuk". Alltså är seminariet inställt! Jag svär inombords och förbannar allt vad statistik heter, och vänder hemåt. När jag har stigit av bussen och är ända hemma får jag veta att vi fick en jourlärare istället då folk hade klagat! Jag svär lite till åt min dumhet att jag hade vänt. Jag borde förstås ha åkt till skolan iaf! Så jag vänder och på bara ca 35 är jag på plats! Skillat!

Jag är i alla fall för tillfället lite stressad över provet. Ungefär så stressad att jag håller på att svimma om inte dö. Inte för att jag egentligen behöver vara så stressad, utan för att det är i min natur att vara stressad inför prov. Jävligt korkat.

Sen för att göra mej ännu mer stressad bestämde jag mej för att Nu jävlar, nu ska jag hinna med att övningsköra också!

Har dessutom tränat step. Det var inte onödigt, eftersom det är något jag behöver. Under den timmen kan jag (ibland) få tänka på annat och bli lite svettig av en annan anledning än att min hjärna går på högvarv. Innan träningen tag jag en takeaway latte machiato från espresso house. Och jag rapporterar: GOD!



Imorron ska jag gå upp tidigt. Ligger på att testa hypotser om (linjära?) beroende med F-variabeln. Fan, jag vet inte ens vad det är jag testar:p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: