Marjott

Zzzzzoooovaaaa

Kategori: 2010

Inatt kunde jag äntligen somna! Det tog mej bara en sisådär fem minuter. Så skönt. Och jag känner på mej att det kommer gå lika bra ikväll med! (Hm... Jag borde nog utnyttja min spikmatta lite mer. Det är otroligt hur avslappnad man kan bli av den.) Speciellt länge sov jag inte med tanke på att jag har sovit många timmar mindre på sista tiden än vad jag brukar, men så länge jag inte märkbart känner av det spelar det ingen roll. Det vore ju snarare en tidssparare om det visade sig att jag helt enkelt inte behöver så mycket sömn!

Hoppas ni där ute inte kommer en timme för tidigt till era jobb/möten eller liknande idag. Jag säger bara att det är tur att folk i detta hushåll har mej. Mamma skulle nog exempelvis ha kommit en timme för tidigt till hennes jobb! Fatta vad snopen man skulle bli av att upptäcka att man kunde ha sovit en timme längre och nu måste hänga runt på jobbet en timme extra! Fast förmodligen är det värre att göra tvärtom, dvs missa när man ställer fram klockan. Som en viss vän till mej gjorde... Missade hela tentan för att hon dök upp en timme försent! UÄH! Hemsk, hemsk situation!

Idag har jag återigen en ganska skön dag. Ska städa det jag inte hunnit städa tidigare, kratta lite löv, äntligen få läsa lite som jag inte alls hunnit med. Kanske borde jag bläddra lite i en av mina femhundra juridikböcker? Sedan klockan halv fyra bär det av till lite rogivande step och efter det blir det middag med föräldrarna på den indiska restaurangen Ghandi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: